mrtwosh a.k.a. temný maťo a.k.a. zlý klaun

mrtwosh

bio

kariéra sebechlebského hudca mrtwosha sa začala niekedy okolo roku 1994 v neslušskom mandolínovom súbore. balalajka mu však neumožňovala naplno využiť svoje vnady. od čias, kedy si po prvýkrát vypočul skladbu milk od s.o.d. učaroval mu štvordrôtový elektrický inštrument. v '97 si teda zadovážil prvý profesionálny nástroj - jolana galaxis bass. to bol začiatok novej éry.

dlho predlho trvala strastiplná cesta od doodieraných prstov až k betónovým bruškám. nezaujímavé dianie môžeme preskočiť a vrhneme sa na nové milénium, prvé kontakty s hraním v kapele. dan jr. a ľubák vtedy založili bezmenné zoskupenie, ktoré sa neskôr začalo označovať ako “cells”. zohrávalo sa pár rokov. medzi časom moriak začal byť s dianím v kapele neuspokojený a odhodlal sa k spolupráci na ďalšom projekte, do ktorého ho prizval capriani. toto čierne obdobie európskej histórie začalo niekedy v prvom polroku 2004. mathomor tam pričuchol úplne inému štýlu. možno mu to niečo dalo, možno to bol trest boží. zažilo sa veľa srandy, predovšetkým však množstvo utrpenia. boli aj dva veľmi svetlé body, za ktoré vďačí jedine účinkovaniu v zostave “prvej dámy” (za názov sa hanbil najviac:).

do aparatúry imperátora mathomora prvého pribudlo celkom fajne spravené čínske drevo s nemeckou značkou warwick. štvorstrunová pecka so širokou škálou zvukov. ešte väčšiu hrdosť pociťuje pri pohľade na svoj čerstvý, po galantskom jazzmanovi kúpený trace elliot. 300 W plnej anglickej sily. žiadne klišé, žiadne prašivé prdiace hovno. ozajstná bomba.

v januári 2007 mrtwosh na dobu neurčitú opustil zostavu kvôli emigrácii za hranice, kde sa zabával spoluprácou na projekte heinrichreich a spravovaním serveru cells.sk. po návrate domov zastal žezlo škriekajúcej zdochliny, po roku sa vrátil aj k bassprdoložrútstvu.

v marci 2015 si povedal, že stačilo.

vybavenie